T.C
GÜLYALI KAYMAKAMLIĞI
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) |
1-
|
Taşınmaz Mal Zilyetliğine Yapılan Tecavüzlerin Vali ve Kaymakamlıklarca Önlenmesi Yolları |
1-Başvuru Dilekçesi, 2-Kira Kontratı, 3-Tapu Belgesi. |
15 Gün + 5 Gün |
2- |
Tüketici Sorunları Başvurusu |
Başvuru Dilekçesine aşağıda belirtilen belgeler eklenir.
1-Fatura, 2-Satış Fişi 3-Garanti Belgesi, 4-Sözleşme vb. |
10 Dakika ( Yetkili Tüketici Hakem Heyetine Başkanlığına TÜBİS üzerinden gönderilir) |
3- |
Ticari Amaçla İnternet Toplu Kullanım Sağlayıcı İzin Belgesi |
Başvuru Belgeleri:
1- Matbu Dilekçe 2- İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ya da Belediyeden onaylı bir örneği 3- Vergi Levhası 4- Ruhsat sahibinin / Sorumlu Müdürün nüfus cüzdan fotokopisi, 5- Telekomünikasyon Kurumundan alınan sabit IP sözleşmesi, 6- TİB onaylı filtre programı. |
15 gün |
4- |
“Apostille” Tasdik Şerhi |
İdari nitelikteki belgelerin tasdikinde İlçemiz sınırları içerisinde bulunan resmi ve özel okullar, Üniversiteler, Nüfus Müdürlüğü tarafından düzenlenen belgeler noter onaylı belgelerin imza tasdiki işlemi. |
10 Dakika |
5 |
İnsan Hakları İhlalleri Başvurusu |
Dilekçe. |
15 gün |
6 |
5510 Sayılı Sosyal Güvenlik Kanunu Gereğince Muhtaçlık Kararı |
1-Matbu Dilekçe, 2-Mal Bildirim Formu (2 Adet), 3-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, 4-Öğrenci ise öğrenci olduğuna dair belge, çalışıyor ise bordro, 5-Sağlık Kurulu Raporu (%40 ve üzeri). |
7 Gün |
7 |
Muhtarların Muhtarlık Belgesi Talebi |
1-Dilekçe |
10 Dakika |
8 |
Muhtarların İzin Müracaatı |
1-Dilekçe |
1 Saat |
9 |
3071 Sayılı Dilekçe Kanunu gereğince Makam verilen dilekçe |
Dilekçe ve Dilekçede iddia edilen hususlarla ilgili varsa diğer belgeler |
30 gün |
10 |
Yurt Dışı Bakım Belgesi |
1-Yurtdışı Bakım Belgesi Formu 2-Nüfus Kayıt Örneği |
1 gün |
11 |
Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkeleri |
Dilekçe ve varsa diğer belgeler |
15 gün |
12 |
4483 Sayılı Memurlar Ve Diğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkındaki Karar |
Şikayet Dilekçesi ve varsa diğer belgeler |
30+15 gün |
13 |
4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı |
Başvuru dilekçesi ve varsa diğer belgeler |
Dilekçenin Kurumu ulaşmasından itibaren 15 gün, başka kurumdan bilgi istenmesi halinde 30 gün |
14 |
CİMER Başvurusu |
Başvuru dilekçesi ve varsa diğer belgeler |
30 gün |
15 |
Yıpranmış, Kaybolmuş veya Çalınmış Mühür Müracaatı |
1-Muhtarlık Mührünün yıprandığı, kaybolduğu veya çalındığını bildiren dilekçe. 2-Mühür Ücreti Dekontu, 3- Eski Mühür Beratı |
30 Gün |
16 |
2860 Sayılı Yardım Toplama Kanunu kapsamında yapılan işlemler |
Dilekçe Ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir 1- Görevlendirilenlerin Nüfus Cüzdanı Fotokopisi 2- Görevlendirilenlerin İkametgâh ilmühaberi 3-Resmi kurumdan alınan izin yazısı 4- Görevlendirilen kişilerin sabıka kayıtları 5- İkişer adet fotoğraf 6-Toplanacak yardım miktarını gösterir keşif özeti 7- Yönetim kurulunca alınan karar fotokopisi
|
3 Gün |
17 |
Lokal (içkisiz/içkili) İzin Belgesi düzenlenmesi |
Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir: 1-Lokal açılması konusunda alınmış yönetim kurulu kararının örneği, 2-Lokal olarak açılacak yerin tapu senedi örneği, kiralık ise kira kontratının örneği, 3- Ana gayrimenkulün tapu kayıtlarında mesken olarak görünen yerler için kat maliklerinin oy birliği ile aldıkları kararın örneği, mesken ve işyerinin birlikte yer aldığı binalarda mesken sahiplerinin tamamının onayı ve işyeri sahiplerinin oy çokluğu ile aldıkları kararın örneği, iş hanlarında ise yönetim kurulu kararı örneği, 4-Yapı kullanma (iskan) izin belgesi, bu belgenin bulunmadığı durumlarda ise ilgili belediyeden alınacak söz konusu yerin lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge; bu alanlar dışındaki lokaller için Bayındırlık ve İskan Müdürlüklerinden alınacak lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge. |
5 Gün |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri:Yazı İşleri Müdürlüğü İkinci Müracaat Yeri: Kaymakamlık
İsim : Vedat ARSLAN İsim : Burhanettin YAVAŞİ
Unvan : Yazı İşleri Müdürdü Unvan : Kaymakam
Adres : Gülyalı Kaymakamlığı Adres : Gülyalı Kaymakamlığı
Tel : 8112141 0530 6077725 Tel : 8112141
Faks : 8112141 Faks : 8112141
E-Posta : vedatarslan70@hotmail.com E-Posta : gulyali@gulyali.gov.tr